Emulator signalu GPS

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Leden 24 23:27:54 CET 2007

Vim a dekuji, ale zase to mi prijde az skoro zbytecne - jen jsem si
myslel ze by nekde nejakej takovej emulator mohl byt k mani. Chtel jsem
si neco vyzkouset na PDAcku, ale zas takovej fofr to neni a je docela
mozne, ze nez se na to dostanu tak ten modul uz bude v CR a tim padem i
doma.

Ja jen, ze ted cekam do patku na nejake DPS co jsem si navymyslel a
jakmile budou tak si mozna na to pro praci ani nevzpomenu. Proto jsem si
myslel na ten emulator jen si do patku pohrat. Na ten protokol se stejne
budu muset kouknout tak jako tak.

RadekCX - http://www.cncnet.info