Emulator signalu GPS

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Leden 24 21:30:27 CET 2007

GPSky od Garmina (a pravdepodobne nejen od nej) umi tzv. demo mod, ve kterem
se chovaji tak, ze se od posledni pozice rozejdou nejakym nahodnym smerem a
vsechny funkce se tvari, jako kdybyste tim smerem opravdu sli. Neumi v
takovem modu take posilat NMEA kod na port? Nikdy me to nenapadlo zkouset a
ted jsem liny GPSku vytahovat a dobijet do ni baterky jen abych to vyzkousel.

A pokud tohle nejde, format NMEA je jednoduchy a dobre zdokumentovany, a IMHO
by nemel byt problem takovy primitivni emulator napsat do par radek
jakehokoliv programovaciho jazyka, ktery umi posilat data na RS232.

Jakub Serych