[OT] Zatkli majitele DataRecovery

Aigor Aigor@seznam.cz
Středa Leden 24 21:07:50 CET 2007

Tak tahle zprava mi dnes fakt zlepsila naladu.
I kdyz je to OT tema, mel bych se k tomu vyjadrit, protoze neco o tom jak setreni probihalo vim.

Pred cca rokem jsme probirali hodne dlouhe a hodne spatne zkusenosti s touto pochybnou firmou
na jednom odbornem foru, nasledne me kontaktovalo par lidi s podobnymi zkusenostmi a protoze jsem
mel v ruce jeste papiry a v hlave detaily jejich "podnikani", byl jsem pozadan zda bych neodmitl
pripadnou pomoc policie, protoze nekomu u opravdu povolily nervy a dal to k soudu.
Za nejaky cas me kontaktovala policie, ale bohuzel je zajimal jen fyzicky HDD, ktery byl v te dobe
uz v pocitacovem nebi, tak jsem jim nakonec moc nepomohl.
Nervu me ale cela jejich anabaze stala k nezaplaceni.

Protoze se to uz rozebiralo jinde, tak jen strucne - slo o to, ze odstranili, nebo zamenili nejaky
chip na deske HDD, takze nebylo mozne pracovat s daty. Vse zamlzili a nabidli za petimistnou cifru
obnovu dat. Pokud jste si to rozmysleli, dali vam zpet nefunkcni kus srotu. Tuhle praxi potvrdili
i dalsi firmy z oboru, kam si nestastnik zkusil svuj disk jeste dat (aniz by se pochlubil, ze jde
od "konkurence"), takze pak jejich slogan "co nezachranime my, to uz nikdo" byl az neprijemne
doslovny :-(

Aigor