[OT] Zatkli majitele DataRecovery

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Leden 24 20:58:15 CET 2007

Donesli jsme mu celkem slusne citelne disky pouze je radic odmitl znovu sestavit do pole (image disku jsme si predtim udelali) po stanoveni ceny jsme se rozhodli to dat memu znamemu ktery tvrdil ze to da dohromady levneji
Kdyz ty disky roztocil tak uz nesly precist
Evidentne jsme nebyli sami

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of quasimodo
Sent: Wednesday, January 24, 2007 11:37 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] Zatkli majitele DataRecovery

Tohle je spise o tom,ze dotycny nejspis zneuzil ziskana data.Nedokazi si predstavit,ze by nejak poskodil disk,když jej k nemu jiz donesli jako nefunkcni.Kazdy z firem na obnovu dat hlasa ,ze je nejlepsi a problemy dokaze vyresit jen on,ale to prece není trestny.Stale to je jen "reklamni kec" a nikoho prece nemuze nutit ke spolupraci s onou firmou.Pokud u nej nalezli datove nosice,tak to jsou na 60% data ,která si skopnul od zakazniku.Nekolik disku jsem jiz opravoval,resp zachranoval data,ale abych si je schovaval,tak k tomu bych se nesnizil.Zakaznicka data jsou duverna a tak k tomu pristupuje i zakaznik.Jakmile se jednou shodim,tak to prece muzu zabalit.Kdo vi co v tom vsechno je.

Quasimodo
ICQ:104722051