Ucebnice elektrotechniky, zaklady

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Leden 24 14:23:51 CET 2007

Mam to na disku a mohu v pripade zajmu poskytnout. Drobnou komplikaci je velikost cca 60MB, ale nejaka ta uschovna to snad zvladne :-)

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

Jestli se bavime o tomtez, tak ty materialy jsem taky myslim kdysi nasel
kdesi na netu. Byly to typicke vojenske vyukove materialy. Udelane s velkou
metodickou peclivosti a zrejme vybrousene mnohaletou opakovanou praxi s
jejich vyuzitim. Byly udelany tak, aby i pesak Franta z Predni Zadni, ktery
se do nynejska zabyval pouze pastvou krav pochopil co je to tranzistor, jak
funguje, a dokazal vedomosti aplikovat pri ovladani nejakeho vojenskeho
zarizeni. Jejich zakladni nevyhodu jsem spatroval v tom, ze sly jen melce pod
povrch a mely extremni pomer objem materialu/ziskana vedomost, ale k
prvotnimu pochopeni veci pro neznalce byly fak vyborne. Bohuzel uz nemam
adresu ani anung, jak jsem na ne tehdy narazil.

Jakub Serych