OT: OPC a .NET, bylo: Re: OT: C / C++ / C# (bylo Windows Vista...)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Leden 24 09:32:00 CET 2007

Zdravim,
Chtel jsem psat soukrome, ale Atlas mne odmitl:(, tak omluvte:)
Rad bych se zeptal, zda pouzivate OPC (konkretne OPC DA) z .NETu? (dle
vasi odpovedi bych tipoval kladnou odpoved) a jak k OPC pristupujete?
Udelal jsete si vlastni wrapper pro normalni volani COM nebo vyuzivate
OPC .NET API 1.30 SDK? Jake s tim mate zkusenosti?
Bylo by mozno pripadne OPC .NET API 1.30 SDK zaslat?
Hezky den,

Marek Sembol