OT: C / C++ / C# (bylo Windows Vista...)

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Středa Leden 24 07:00:15 CET 2007

V .NET (C#) již píši aplikace dlouhou dobu , jak pro WinFormy tak i asp.net. Je to velký skok dopředu ale stále potřebuji volat API při obsluze různých komunikací , periferí atd. Samozřejmě , že vše lze .NETu dělat bez žádných omezení, jen naimportujete potřebnou dllku a voláte její funkce , je možno i vyvíjet soft pro embedded s WM5, jen voláte jinou dll (coredll.dll),. Taky si troufám říct že spoustu vizualizací techno.procesů taky vytvoříte .NETem s nemusíte používat leckdy drahé k tomu určené programy, samozřejmě musíte mít obsluhou příslušného driveru , třebas i OPC  , většina výrobců PLC dodává příklady jak se z .NETu zařízení obsluhuje .
Já to kombinuji tak, že vytvořím obslužnou dllku v C++ (system driver v Céčku) a frontend naklikám v C# je to bezkonkurenčně rychlé ale musíte to znát, hlavně různé transformace s XML ,krypto atd.

Od doby v NETu jsem přestal využívat vizualizační softy.

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz