RE: [OT] Bezdrátový zvonek do bytu - komerční výrobek, kde koupit ?

Pikulík picom@volny.cz
Středa Leden 24 07:00:54 CET 2007

Nákup zvonků od rákosníků moc nedoporučuji, koupil jsem ho taky a zvonek
náhodně spínal několikrát za hodinu. Nakonec jsem zjistil,že používá
frekvenci
která je určena pro jiné služby. Záleží na lokalitě, někde funguje.

PS věnuji vám ho za odvoz nebo poštovné