Spozdeny prijem SMS (Radek B)

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Leden 24 06:57:56 CET 2007

Ten problem mam ja osobne na všech 4 telefonech (2x N6210, N6150, Sams. E630) takze vazbu na HW telefonu to asi nemá. Problem pociťuji hlavne v Oskari siti (2x SIM). Erotel a T-M zda se funguji lepe ale ty pouzivam vyrazne méně takze jsou informace mozna zkreslene. Původně jsem chtel přes GSM (Oskar)zabezpecovacku ale pro tento nedostatek jsem ji musel odpískat. Vypozoroval jsem, ze problem mam hlavne doma (pobliz dalnice) a ve skole. Usuzuji tedy na souvislost s velkym poctem uzivatelu (přihlazeni-odhlaseni) v jedne bunce. Zda se jako by bunka zapomela, ze jsem u ni "přihlazen" a cekala na akci při které se sit znovu dozvi kde je telefon a kam mu tedy zaslat data. Pritelkyne ma problem s Oskarem podobny na. Podle meho tedy není problem v HW ale v siti.
Petr