OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Leden 23 15:30:41 CET 2007

Ale Kamile, co te vede k domence, ze si to vymysli uzivatel? Ja vy
spis rekl, ze si to vymysli (chory) mozek nejakeho manazera a chudak
uzivatel to pak slozite vypina:)
Marek