OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Leden 23 12:56:00 CET 2007

Jo je to tak, mam tady soft za hrozne penize a po dvou reinstalacich na Win
mne nechtela probehnout registrace. Tak jsem volal na ceske zastoupeni a
milostive mi to vynulovali ( opravdu jim dekuji ). Pry jsem uz nemel narok
na dalsi instalaci ( na stejny PC ). Copak nevi jak to na Win chodi ?
Nastesti pouzivam W2k a to je drzak na ktery nedam dopustit. Podobne
peripetie jsem zazil i pro jednu firmu s licenci na spec program z USA a to
byl vopruz neskutecnej.
J. Polivka

Presne tak, zaplatil jsem za Keil C51, buzerovali me s hw klicem, zaplatili
jsme za Autodesk Invertor, buzerovali nas hw klicem, zaplatili jsme za
Altium Designer a co myslite ... buzerovali take a mohl bych pokracovat.