OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemnaceste ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Leden 23 10:46:49 CET 2007

Mno ja som to z toho clanku pochopil tak ze ked je film vo vysokom
rozliseni BEZ prislusnej ochrany tak to jednoducho neprehra... ale zasa
to vdaka mojej vrodenej retardacii a pokracujucej demencii co sa tyka
pocitacov nemusim spravne chapat...

wek