OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Leden 23 10:07:33 CET 2007

Vcera prislo od microsoftu CD s ostrejma vistama pokud jsem se dobre koukal
Tak muzu pak neco pripsat
Ta beta co jsme onehda testovali nebyla nic moc

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snehulak
Sent: Tuesday, January 23, 2007 9:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Svet se zene do zahuby,Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

My uz nekolik tydnu testujem win VISTA build 6000 ultimate a nejak extra narocne nejsou . Teda rozhodne ne vic jak byl prechod mezi win
98 a win 2k .

Trebas na PC s cpu kolem 1.5ghz 512mb ram se s nimi  da i pracovat v pohode . Samozrejme se musi povypinat AERO a dalsi pitomosti a pridani dalsich 512mb ram tomu vyrazne pomuze.

Na mem pracovnim PC A64 3000+ 1gb ram mi ciste subjektivne pripadaji jeste sviznejsi nez XP i co se tyce bootu se SUSE 10.2 nebo Fedorou ktere mam pro testovaci ucely taky se to neda srovnat vubec . To jsou pomale molochy zvlaste v kombinaci s firefoxem a treba open office .

On je kolem toho veliky medialni humbuk , linuxovy fanatici si na tom taky prihrivaji svou polivcicku takze to chce spis vyzkouset na vlastni kuzi .

Jo jinak jsme si pro srandu postavili takovy referencni PC . Core 2 duo 6600 , 2gb ram a ATI x1950xtx abysme vyzkouseli veskere ficurky .
Je fakt ze to prostredi AERO vypada krasne vsechno se leskne je pruhledne , 3d listovani mezi programy atd... no je to tak krasne , ze po hodine to kazdy vypne a vrati se k vzhledu ala 98 . Me to pri praci rusi navic vsechny listy , posuvniky jsou tluste a zbytecne zabiraji misto . Ale pro tu masu lidi co budou kvuli toho upgradovat a kochat se vzhledem je to krasne :)

s pozdravem

snehulak