OT: Svet se zene do zahuby, Windows Vista jsou jen dalsim krokemna ceste ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 23 09:53:44 CET 2007

2007/1/23, Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
> No ja si nemyslim ze je to OT.

Já si myslim, že jo - v téhle konferenci každopádně. Kdysi dávno, když
jsem se přihlašoval do konfery, tak jsem si čet nějaký pravidla a bylo
tam mj. že HWnews není o PC hardwaru - jako instalace ovladačů, Woken
a podobně, ale o mikroprocesorech, elektronice a elektrice atd. Jenže
kde je těm pravidlům konec.

> Uz jsem neco podobneho cetl. Vsichni tvrdi ze Vista potrebuje vetsi vykon
> PC.

Každé nové Windows potřebují větší výkon PC.

> Pred par tydny jsem si pustil DOS a W95. Divil jsem se jak to bezi rychle.

Ano běží to jako blesk, ale slušnější podpora USB rozhraní je tu až od
W98(SE), resp. spousta USB HW (např. skenery, tiskárny) prostě ve W95
nejdou. A podpora NTFS (a tím souborů větších než 4GB) není ani v těch
W98 (resp. něco by se našlo, ale pro zápis není free).

P.K.