Ucebnice elektrotechniky, zaklady

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Leden 23 08:15:40 CET 2007

> O jaky material se jedna ? Zajimalo by me, jak se da ta
> elektrina jednoduse
> vysvetlit ... voda, vzduch ?
>
> Jirka

Jestli se bavime o tomtez, tak ty materialy jsem taky myslim kdysi nasel
kdesi na netu. Byly to typicke vojenske vyukove materialy. Udelane s velkou
metodickou peclivosti a zrejme vybrousene mnohaletou opakovanou praxi s
jejich vyuzitim. Byly udelany tak, aby i pesak Franta z Predni Zadni, ktery
se do nynejska zabyval pouze pastvou krav pochopil co je to tranzistor, jak
funguje, a dokazal vedomosti aplikovat pri ovladani nejakeho vojenskeho
zarizeni. Jejich zakladni nevyhodu jsem spatroval v tom, ze sly jen melce pod
povrch a mely extremni pomer objem materialu/ziskana vedomost, ale k
prvotnimu pochopeni veci pro neznalce byly fak vyborne. Bohuzel uz nemam
adresu ani anung, jak jsem na ne tehdy narazil.

Jakub Serych