teraOT: hra na klavir

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Leden 23 07:55:12 CET 2007

Teď jsem si vzpomněl, snad mi prominete, že odbočím hodně stranou - u
známých, co maj malý dítě jsem viděl xylofon, takovej dětskej, hezky
barevnej. Ale to bylo tak všechno. Chtěl jsem zkusit na něj něco
zahrát a zjistil jsem, že to prostě nejde - ty plíšky nebyly vůbec
naladěný na stupnici. To se fakt hodí jen pro prcka, kterej má radost,
že může do něčeho třískat, ale aby se na tom učil nějaký základy hry
na hudební nástroj - ani omylem. Nešlo tam zahrát ani "ovčáci
čtveráci".

Klávesy v Tescu jsem neviděl ani neslyšel, ale proti tomuhle by musely
bejt zlatý ;)

P.K.