teraOT: hra na klavir

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pondělí Leden 22 21:20:50 CET 2007

Dobrý den,
 kolik do toho chcete investovat? To je uplný začátek ... jako u
 všeho. Od toho se potom můžeme odrazit. Nějaký čas jsem klávesy
 opravoval a tak mám známé jak v té "profi" části obchodního spektra
 tak i v té "domácí" :-)  Určitě bych nekupoval klávesy v Tescu. To
 není averze k tomuto supermarketu, ale zkušenost. Pokud to myslíte
 vážně s nákupem dejte vědět a zkusím se zeptat, zda by vás nechali na
 něco zahrát - to pak nejlépe uslyšíte a taky pocítíte v prstech ten
 rozdíl...  Je to ale tak trochu nebezpečné - strašně špatně se potom
 dělají ústupky směrem k Tescu :-)
 Dobrý nástroj nepoznáte od klasiky - alespoň co se hraní týká. K
 dobrému nástroji ale také připojíte dobrý zvukový modul a je v
 podstatě jedno, jaké zvukové banky jsou v nástroji - prostě hrajete
 přes něco jiného. Pokud by jste měl zájem pouze o klavír, lze získat
 třeba CD s nasamplovanými zvuky a potom si můžete doma dopřát třeba
 Carnegi Hall s nástrojem Stenway ..... :-)
 Fakt záleží na tom, kolik do toho vrazíte.
 S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz