Spozdeny prijem SMS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 22 17:54:26 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 22.1.2007 od Jaroslav Lukesh:

> U nás na firmě používáme mobily snad už 10 let a to tak že velmi.
> Stává se, že mobil, jakmile se dostane do stavu že už morálně
> zastarává (2-3 roky), tak najednou se na něj hůře dovolává (často
> jakoby mimo signál, z telefonu však volat lze), smsky mají velmi
> velké zpoždění (i den). Nedělá to jediná značka, dělají to všechny,
> i gprs karty, ikdyž ty to dělají výrazně méně co se týče volání, ale
> smsky už na ně chodí nepravidelně pozdě.

Ja pouzivam mobily 10,7 roku a i stare klumpy mi vzdy chodily bez
nejmensich problemu, vzdy se na ne velmi dobre dovolalo, nikdy nebyly
mimo signal a SMS nikdy nemely zadne zpozdeni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz