RE: [OT] SQL server vhodny pro praci s CompactFlash?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 22 15:59:00 CET 2007

Pameti je 128MB, 10MB na RAM Disk by nemel byt problem, ale dospele SQL servery jako PostgreSQL mi na toto pouziji pripadaji moc komplexni.
Mrknu na SQLite, autor tim embedded nejspis mysli vestaveny do nejake softwarove aplikace, ale na prvni pohled by to snad slo pouzit.

Uvidime, to jsme jediny kdo ma tak silene napady nebo si ostatni neuvedomuji jak naprd jsou flash pameti z hledisk poctu zapisu?

Dobry den,

kolik tam mate pameti? Nesla by tatabaze znasilnit, aby pouzivala misto
HDD
ramdisk?

Petr Nehasil