teraOT: hra na klavir

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Leden 22 09:15:09 CET 2007

Muzete zkusit koupit za par tisicovek MIDI klaviaturu a k tomu si opatrit nejaky pekny SW emulator zvuku - tzv.VST nastroje (Atmosphere, Trilogy, Absynth, Guitarist), ktery je mnohdy uz lepsi nez HW (SW dnes bezi na PC na rychlych procesorech a zvlada divy, neomezuje se velikosti pameti v pristroji a ma to i lepsi graficke rozhrani a timpadem i ovladani)  a editacni sw napr.Cubase. Ale zalezi na tom, jestli chcete hrat i bez pripojeni na PC nebo to pouzivat opravdu jen studiove...

Hroch
> [...]
>klavesy chovaly jako bezne piano (zmacknu klavesu pomalu, zvuk jde
>potichu, klepnu na ni rychle a 'silou' je to hlasite atd.). Jenomze se
>v tom vubec nevyznam. Drive (tak 15let zpet :)) jsem hraval na
>klasicke piano a v dnesni elektronicke je pro me spanelska vesnice.
>Shodou okolnosti jsem videl v sobotu v Tescu neco s 5ti oktavama tak
>mi to znovu pripomelo, ze bych si rad neco poridil. Predstava je asi
>takova, ze si neco nahraji do PC (kdyz me to rapne), prepnu nastroj,
>nahraji druhou stopu atd. Ale chtel bych aby nastroje zneli opravdove,

microelectronic circuits (ktera je dle meho nazoru mnohem lepsi nez >
horowitz), ovsem v oblasti klaviru nemam paru.
uplne jiny hudebni nastroj. V podstate s pianem nema nic spolecneho. A

http://www.hudebni-dum.cz/good.php?goodId:700%7CKlavirni-skola-pro-zacatecniky.