Buzeni FET (H-mustku) z CMOS4504 -- jaky spickovy vystupni proudsnese?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Leden 21 23:49:44 CET 2007

 21.1.2007, 23:33:50

--
Marek Peca napsal:

> Taky nevypada uplne spatne, odrazuji me tam ale ty bipolary na
> vystupu a vstupni rozhodovaci urovne jsou pro 3V logiku taky nahrane
> (i kdyz spis jen teoreticky).

> TC4427 zatim vede, jenom ta dostupnost asi bude horsi...
maji u www.tme.com.pl za 22 CZK/kus, ale jeste jsem nic od nich
nebral, tak se muzete ujmout role pokusneho kralika. :)

nevim co jste studoval za datasheety, aly casto tomu byva tak ze
vyrobce ma ds. pro celou rodinu obvodu kde sou podrobne popsany ss i st
charakteristiky a pod., a potom ds. k jednotlivym obvodum kde je jejich
funkce + jen nektere udaje. Takze podrobnosti treba philips/famili
spec.

vetsi vyst. proud nez standardni logika maji budice treba 4049/50, pro 7 V
jde pouzit HC/HCT. Jde to spojovat paralelne.

FETy za podminek ktere uvadite IMHO nejsou nijak narocne na buzeni,
spec driver, zvlast pokud jej nemate v supliku je trochu rozmarilost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz