Meteostanice

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Leden 21 20:21:04 CET 2007

Pripravte se na to, ze to bude stat pomerne dost penez.

To me vedlo k tomu, ze postupne jsem otestoval a dovyvijel (jeste chybi
detaily) svoji verzi i s pripojenim na net a zasilanim dat na WWW a
ukladani do MySQL.

Jak vypada vysledek se muzete kouknout zde
http://www.cncnet.info/showpage.php?name=graf

V DB jsou uz data za vice nez 2 roky viz. statistika meteostanice.

Predevcirem jsme dodelal navrh DPS (8 kanalu 16b AD, UHF moduly, cidlo
SHTxx, Xport a LCD) a snad ve stredu bude hotova - je udelana tak ze se
sesroubuje s procesorovou deskou a osadite si co budete chtit.

Az to bude objevi se to jako clanek u me na webu - uvolnim veskere kody
jak pro procesor tak uverejnim i PHP kody ktere zajistuji zpracovani dat
  z Xportu a ukladaji je do DB.

RadekCX - http://www.cncnet.info