Graficky displej - dotaz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Leden 21 19:01:03 CET 2007

Zdravim,

> mam delat nejaky projekt a potrebuju sehnat graficky displej
> 240x128, nomochrom, napajeni 3V se seriovou komunikaci.

presne tohle dodava u nas Elatec, viz elatec.cz a hw.cz. Jak ctu,
pouzity radic ST7920 ma krome 8 a 4 bitoveho paralelniho rozhrani i
nejake seriove.

Zkusenost mam osobni zatim jen s grafickym displejem z Nokie 3310
(vynikajici cena), ale asi plati obecne pro displeje s radicem, ze
staci zapsat a dal to zustane svitit a neni treba se o nic starat.

Je to samozrejme fajn, ale do jiste miry i skoda, protoze napr. na
legendarni kalkulacce Ti92 se dalo delat menenim videopameti treba 16
odstinu sede, to tady po seriaku to pujde asi o dost hur ;-).

ZdraviM.P.