Mala praca pre programatora

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Leden 21 16:35:19 CET 2007

Zdravim,
velmi casto sa stretavam s problemom ze si potrebujem pozret nejake namerane data, bohuzial u obvodov ktore maju viac ako dva porty je touchstone format necitatelny v exceli.
Preto by sa mi hodila utilitka, ktora by z tohoto textoveho suboru vedela vycitat, vyextrahovat a vykreslit zvolene parametre na grafe.
Kedze su subory velmi jednoduche je to pre sikovneho programatora praca na par dni, nie viac ako 2 tyzdne.
Pokial by mal niekto potencialny zaujem nech sa mi sukromne ozve, dohodneme sa na detailoch co chcem ja a co bude chcet on :-) Aby sme za pracu mohli zaplatit malo by to ist oficialne ako objednavka cez firmu.
Dik,
b.