linearni pohon

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Leden 20 22:23:04 CET 2007

Nakonec to motory sanio denki vyresili a maji temer 10ti nasobne parametry skoro za stejnou cenu
Co se tyce te upravy tak samozrejme zalezi na mnoha kriteriich ale brouseni by melo byt v kazdem pripade bylo dobre na alespon na dokonceni

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Rotter
Sent: Saturday, January 20, 2007 1:14 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: linearni pohon

Hmmm,

Asi jste někde jinde. Průměr šroubu 16mm a délka 1100mm - upnout mez hroty ?
A brousit osazení na ložiska ?a drážku pro pero taky vybrousím ?
Co se týká Vašich problémů s polohováním na mikrokroky tak nevím zda za to mohou motory, polohování tohoto typu používáme a žádné věší problémy s tím nejsou (s motory SX34-3080) je třeba vzít v potaz, že dvoufázové krokové motory nejsou žádná 'super děla' na rychlé a přesné aplikace je třeba jít do 5-ti fázových motorů....

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.