RE: Ochrana UTP před bleskem

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Leden 20 20:32:00 CET 2007

Naprosto zbytecne, problem blesku je, ze nabezna hrana je velmi ostra
a bezne (cti teoreticky dostupne) prvky na ni nejsou schopny reagovat.
Dalsim problemem je, ze je treba tu energii nekde vyzarit.
UTP je proti beznym excesum dost odolny sam o sobe (izolace na kazde strane).
Poslednim problem je cena, jestli stoji novy switch 300 Kc, podle mne
nema valny smysl se zabyvat jakoukoliv ochranou a proste jednou za cas
ten switch vymenit (on stejne po cca 4 letech sam odejde).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.