Re: stlačený kyslík

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Leden 20 18:22:33 CET 2007

Docela by mne zajimalo, zda zvysena spotreba kysliku ( vzduchu z lahve) ve
stresovych situacich muze vyvolat hyperventilaci treba u hasicu, potapecu
apod.
Hyperventilace = prekysliceni krve, neprijemna vec, krece, docasne
kratkodobe ochrnuti. Pomuze dychat vzduch s mene kysliku a vice vydychaneho
CO2.  Mozna vi Sasa ? Na netu informace jsou, ale mne by zajimalo, zda se to
stava i treba tem hasicum a zachranarum, kdyz jsou ve stresove situaci a
zacnou hodne dychat vice kysliku.
Jindra Polivka

- jak dlouho by s ním člověk vydrtžel při zátěži (stresová situace, byť má
výcvik