linearni pohon

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Leden 20 12:10:24 CET 2007

Jo to uchyceni tech mustku je opravdu zajimave a jeste to vsechno zalijou a pak napisou ze pro rekonfiguraci vyjmete z patice predradne odpory no nevim ale sekat ten epoxid nebo co to je se mi nechtelo tak jsem to musel resit jinak

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, January 20, 2007 8:54 AM
To: HW-news
Subject: RE: linearni pohon

// (tak nevim co myslite tim "zvlastni")

to jsem myslel mechanicky provedeni "krabicky" na din listu. je to chladic v kterym jsou napasovany a snad prilepeny mustky, no proste to se musi videt :-) jedinej duvod ty konstrukce me napada umyslna nerozebiratelnost. kdyz si vzpomenu, muzu to v pondeli vyfotit.
to ze obsahem jsou standartni mustky + nejaka x51 je jasny, to se neutaji :-).
tomik.