RE: LED displej s omezovačem

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Sobota Leden 20 10:22:08 CET 2007

Originál datasheet asi neseženete :-) pokud se nemýlím tak je to vývodově
shodné s 74LS247N. Ale D346D mají  omezeni výstupního proudu, proto se
nemusí zapojovat omezovací odpory. D346 má proud nastavitelný až do 30-ti ?
mA (pomoci vývodu 3) a podobný obvod D345 má nastaven pevný výstupní proud
okolo 10 mA. Víc si již nepamatuji, kdysi jsme je používali do počítadel...

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847