RE: Základní deska notebooku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Leden 20 10:02:29 CET 2007

Bohužel jsem se nevyjádřil přesně. Notebook nenabíhá, ale ve chvíli, kdy s
tou deskou zapružím, tak naběhne a funguje do vypnutí/restartu/uspání. Po
restartu někdy naběhne, ale spíš nenaběhne a zase je třeba zapružit. Závada
se taky projevuje tak, že někdy je ve Windows výkřičník u čtečky karet,
firewire, PCMCIA nebo WiFi (všechny tyto věci jsou na tom "správným" rožku
notebooku), takže je jasný, že to něco přeruší, ale nemám představy, co
přesně se stane. Bohužel jsem nebyl schopen na té desce vůbec nic vykoukat,
opravdu to vypadá, že je uvnitř desky zlom, což znamená, že se budu muset
obejít bez některých funkcí toho notebooku, pokud nebudu mít štěstí a
neseženu jinou desku.
Napadá mě, že by mohl být problém v napájení těchto věcí, ale už mě zase
nenapadá, co by tam mohlo být nefunkční.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death

3c39e291f1a82dc4b7e15c4d2daf12&sk=1199465421&pict=&jaz=