linearni pohon

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Leden 20 08:40:29 CET 2007

Nevim co jste presne od kupovali, ale ne vsechno co prodavaji jsou
jejich vyrobky. Jinak na jejich driverech neni nic objevneho. Nemel jsem
je sice primo v ruce (tak nevim co myslite tim "zvlastni"), ale zkoumal
je znamy a defacto bezny standard.

Jinak mam o teto firme sve mineni co se tyka cen - objednaval jsem od
nich dva konektory na motory Pacific Scientific co mam na masine a
jelikoz jsem chtel mit jistotu a nebyl si jisty zda je to opravdu Molex
tak jsem je koupil od nich - za 500Kc mi prijdou dva obyc. Molexy a na
kazdem 30cm dratu docela luxus. Od te doby si radeji slapnu na ruku nez
po nich neco chtit.

RadekCX - http://www.cncnet.info