linearni pohon

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Leden 19 22:36:21 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 19.1.2007 od Filip Kotouček - MP Media s.r.o.:

> No rekneme ze vse co jsem tam od krokacu a budicu koupil je s
> prominutim na ... A ze jsem jim tam nechal asi 60 000,- nemluve o
> tom ze to je desne zkostnatela firma a na technicky dotazy odpovida
> asi nejaka sekretarka ktera v nejake tabulce najde nejblizsi vhodnou
> odpoved. Nejsem jedinej kdo na jejich motory nadava

Me na technicke dotazy odpovidal docela znaly chlapik, ktery se sice
choval lehce arogantne, ale poradil. Kdyz jsem cokoliv potreboval, tak
to dodali velmi rychle. Akorat, co me tedy jako udivilo, ze neumeji
osoustruzit konce sroubu, aby sly zasadit do loziska a na spojku,
proste mi rekli, ze to at si dam udelat kamkoliv, ze to nedelaji a
neumeji zaridit. Ackoliv ja bych to rad mel od nich jako vysledek a
hotovy vyrobek.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem