LED displej s omezovačem

Pátek Leden 19 19:37:32 CET 2007

Hezký večír,

    celé zapojení je tu: http://www.sasa.monty.cz/TMP/ a soubor je
a533sch.pdf

    Než předělávat napájení, to je jednodušší dát tam ty odpůrky.
Podložit spínače zenerkou nejde kvůli vedení spojů. Bylo by to moc
řezání a moc propojování drátkama. Odpory jsou jednodušší.

    Pro příště si dám pozor a nebudu věřit dokumentacím z časopisů :-/

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186