LED displej s omezovačem

Pátek Leden 19 19:05:52 CET 2007

Hezký večír,

    displej je buzen z 4511, není tam žádný procesor, jen hradla a
podobné obvody. Klasická konstrukce.

    SMD odpory se tam vejdou, to ano. Mně se jen nechtělo řezat do
desky, jenže asi nic jiného nezbude, tak holt budu řezat desku a dávat
odpory.

    Další sranda je, že se mi ty displeje co jsem našla v zásobě
podařilo odvařit při měření a jiné už nemám, GMko je sice má v nabídce,
ale nemají je skladem (nemáme na ně ani šuplík, takže to bude na dlouho
...) a z GESu teďka došla zprávička, že budou v 10/07 ... HAHA tomu se
říká rychlost, mám sto chutí tu objednávku stornovat :-(

    No pak si postavte něco podle dokumentace v časopisu :-((

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!