AVR - ISP - dotaz

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Leden 19 13:54:03 CET 2007

Zdravim,

 > Pokud u ATMEGA128 je "programovací rozhraní" na SCK a UART0 tak pokud
 > na UART rozhraní budu mít např MAX232 tak zde by už asi problém s
 > přímím připojením ISP kabelu nastal že ?  MAX232 má vždy vstupní
 > a výstupní bránu (TX RX). Lze tedy jednoduše ISP konektor připojit
 > "před" MAXE ? a obrazně řečeno programovat CPU skrze něj ?

Tohle jsem nikdy nezkousel, nejsem si jisty, jestli je MAX dostatecne
rychly a navic bych musel nekam k programatoru do tech vodicu dat
invertory.
Spis bych oddelil nejakym rozumnym odporem signal Rxd (od MAXe k
procesoru) tak, aby nebranil programatoru v praci. Na opacny smer je to
jedno, pri programovani se holt budou vysilat po RS-232 nejake nesmysly.
Nebo najit vypinatelny 232/TTL prevodnik, u maximu jsem je videl.

Hezky den,
Ivos

www.strasil.net