Re: OT: stlačený kyslík

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Leden 19 09:19:41 CET 2007

PK> Nejsem odborník, ale myslel jsem, že potápěči maj stlačenej vzduch, ne
PK> čistej kyslík. Toho je tam tak 10%? Takže asi srovnáváte
PK> nesrovnatelné.

Hledal bych v oblast medicíny, neměl by být problém vygooglit kolik
je spotřeba kyslíku na kg váhy, jak v klidu tak ve stresu. Je to
základní ukazatel trénovanosti organizmu, kolik ho dokáže spotřebovat.
Mám dojem že se hodnoty pohybují v rozmezí 30-50 mg/kg.min

Zkusil jsem to. První odkaz na "spotreba kysliku":
http://www.trenink.com/index.php?option=content&task=view&id=522
Myslím bohatě postačí.

Tomáš