Jak jsem kreslil DPS pred 15 lety was Re: Poptávka:

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Leden 18 20:30:58 CET 2007

Panu Horkemu jsem hledal dokumentaci k PMI-80 a nasel jsem i tu rucne
kreslenou DPS pro tenhle pocitac
http://www.cncnet.info/storage/pmi_deska.jpg

Nedavno jsem to tady zminoval ze jsme si tim prosli vsichni tedy
milimetrovy papir, tuzka, guma, pak trubickove pero, tuz a pauzak.

Je to strasne videt ty silene dlouhe sbernice a mezery mezi vedenim, ale
fungovalo to na prvni zapojeni. Nakonec jsem si tam jeste pripojil 32kB
SRAM kdyz se objevily v GME. Mam ho ve sklepe dodnes.

RadekCX - http://www.cncnet.info