RE: Schema zdroju Eurocase ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Leden 18 12:12:45 CET 2007

Stadby je, pokud neni zdroj pripojen k PC, az neskutecne perfektnich 4.9995V :-),
Nicmene zkratovanim prislusneho rozjizdeciho pinu se zdroj nezapne (na pinu jsou jen nejake mV.
pokud k Standby napajeni je pripojena nejaka zatez jde napeti cugrunt a to nakopne hlavni zdroj.
Nicmene asi nebude generovan PowerGood nebo tak neco (netestoval jsem).
Nejspis to bude nejaka kravina v standby zdroji asi elit, nicmene jak jsem psal zdroj je neskutecne precpan soucastkami v nekolik vrstvach a je tam nekolik "sacich" civek prilepenych k trafum, misto klasickeho TL494 to ridi nejaky dlouhy svab se spoustou haveti okolo na samostatne desce atd.

A co zkouška mimo PC? Dává 5VSB (=standby)? Je na zapínacím drátu
nějaký napětí? Dává po zapnutí všechna potřebná napětí? Je na drátu
"power good" 5V?

PC zdroje jsou si všechny tak nějak podobný.

P.K.