KOMERCE: Asi drobna oprava PDA ACER N35

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Leden 18 11:03:01 CET 2007

Jo to je jasne ten konektor je pripajen jen ploskami, a im drzi
kolega mi to opravil a jeste kolem dokola pripajel tlusty drat
ktery to drzi aby se to neurvalo ted uz to pujde jedine s plosnakem,
neba se toho, rozebrat konektor je vetsinou tak odloply od desky,
ze vypada jako by nebyl pripajeny plosky byli v poradku,
pripajet a pak pripaje kraje konektoru tluscim dratem, skoda uz to pda
nemam poslal bych foto. Stava se to v aute ze se to vylame jak
vede kabel do cigaretaku.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "stanfred" <7009@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 17, 2007 6:50 PM
Subject: KOMERCE: Asi drobna oprava PDA ACER N35

Dobry vecer,

znamy mne pozadal, jestli nevim o nekom, pokud mozno z Prahy, kdo by opravil
%SUBJ%.

Pristroj ma patrne preruseny spoj od napajeci zdirky, protoze nedobiji.
Drive stacilo "zakvedlat" konektorem, nyni uz ani to nepomaha. Napajeci
zdroj je urcite OK.

Mate-li nekdo s podobnou opravou zkusenosti a moznost se na to mrknout,
ozvete se prosim soukrome.

Dekuji

St. Svoboda