Opracovanie (vyroba) velkoplosneho duraloveho plechu

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 17 23:46:45 CET 2007

 17.1.2007, 23:36:52
Dobry den

Osobni zkusenosti nemam, ale v diskusi na www.knife.cz se uvadi zhruba
(pokud mi dobre slouzi pamet) toto:
cena se nejcastej pocita podle strojniho casu masiny - 1 min.
100-200KC(pro kusove zakazky), za tu dobu stroj rizne cca 1-2m do
oceli tl.3mm.
V priloze je seznam firem ktere rezani vodnim paprkem delaji, opet bez
zaruky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz