FW: Disk z Notebooku IBM

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Leden 17 16:25:25 CET 2007

Podari, včera jsem vypalil OK DVD, když jsem ho tam dal ze spindlu i s
tou pruhlednou kryci plackou ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, January 17, 2007 4:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: FW: Disk z Notebooku IBM

Ale kdeze, kupim tu vo velkosklade vagon jednostrannych cinskych CD-R a
krabicky, na vychodnej hranici najmem babku za 5.50 na hodinu ktora ich
postupne zlepi po dvoch tou pocmaranou stranou k sebe sekundakom, na
krabicku dam natlacit papieriky DOUBLE DENSITY SUPER CD a frcim... :-)

Idem vyskusat ci sa mo podari nacpat dve CDcka do jednej mechaniky :-)))

wek