FW: Disk z Notebooku IBM

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Leden 17 14:59:14 CET 2007

   To je porad dokola, kdyz nekdo tyhle funkce pouziva (chapu ze v
urcitych pripadech je to vhodne, pokud jde napr. o notebook obsahujici
nejaka citliva firemni data), tak si musi byt vedom toho, ze muze k
takoveto situaci dojit a ZALOHOVAT, bohuzel realita je jak vsichni vime
jina. Na ruznych skolenich o pouzivani PC se uci psani ve wordu,
pouzivani email atd, ale chybi jakakoliv zminka o tom, ze treba muze
dojit ke ztrate dat a ty je treba zalohovat. Pritom si myslim ze vubec
nejde o to naucit treba daneho cloveka provest "zalohovaci proces"
(cili napr. vypaleni na CD) - to by mohl byt u nekterych uzivatelu
docela problem (napriklad uz vidim moji mamu jak neco vypaluje, to by
dopadlo, ...) - ale vstipit mu do podvedomi potrebu zalohovani. Samotne
zalohovani preci muze provest nekdo jiny koho o to dana osoba pozada
(nebo ho provede za nejaky ten poplatek skoro kazdy PCshop). Ale to tu
asi mlatim prazdnou slamu...

JDrozd