FW: Disk z Notebooku IBM

Petr Ferschmann petr@ferschmann.cz
Středa Leden 17 14:02:47 CET 2007

ZdravĂ­m,

mám pocit, že se nejedná o šifrování, ale jen uložení hesla na plotnu.
Takže když vyměníte elektroniku tak si nepomůžete.

A dokonce myslím, že na to heslování je standard. Zkuste to dát do
jiného notebooku.
Mělo by se vás to normálně zeptat na heslo a pak ten disk povolit.

Ale nejsem si tĂ­m ĂşplnÄ› jistĂ˝ ...

Petr

Petr Ferschmann

SoftEU s.r.o.