cim rozumne merit vykon anteny?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Leden 17 10:39:21 CET 2007

Zdravim,

Ano, to je mozne reseni, ale tak nejak problematicke pro 200 klientu :-(.

Idealni by bylo merit primo vyzářeny vykon, o něco horsi pak pripad mereni
na kabelu před antenou, ale taky ještě rozumne reseni.

Ale na to potrebuji vedat, kde takove přístroje rostou a za kolik:-).

Ta cena, pokud nepujde do milionu je unosna, univerzita si to zaplati,
stejne se plati mnohem drazsi kraviny a zbytecnosti.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pyrin
Sent: Wednesday, January 17, 2007 7:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: cim rozumne merit vykon anteny?

No já bych to zkusil poměrovou metodou. Použil bych některou z CISCO (třeba)
karet, který umějí měřit výkon, respk. zisk a zkusil bych tam dát anténu
typu pendrek nebo nějakou jinou u který výrobce uvádí zisk a změřit. Potom
tu druhou, kterou neznám. A pak už to bude asi jen matematika. Určitě se
najdou šťouralové s oponenturou o vyzařovacím diagramu atd... Pro to, abych
viděl, jestli ta anténa je lepší nebo horší a o kolik by to mohlo stačit.

pyrin