RE: Podsvícení LCD displejů

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 17 10:14:58 CET 2007

Jeden vadný display z NB jsem kdysi rozebral a bylo to tam udělané tak jak Balu říká. Navíc byla ta matná strana (kterou to svítí přes displej) udělaná ve formě šachovnice. Celý povrch je pokryt čtverečky cca 3x3mm střídavě lesklými a matnými. Ani náhodou si netroufnu hádat proč je to tak :-). Z obou krátkých boků do toho svítí miniaturní zářivky o průměru cca 2 mm.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel VALUCH
Subject: RE: Podsvícení LCD displejů

s tym kvadratom by to sedelo pokial by vykon unikal len jednym koncom, nie? Ked si vezmem povedzme kus plexiskla a jednu jeho plochu stranu zmatnim. Nasvietim ho z hrany. Cez hladke povrchy svetlo nebude unikat (janov vlnovod :-)) bude len z toho matneho. Ak sa na ostatne hrany daju zrkadla tak by som to nevidel az tak tragicky. Mozno sa ale myslim. Jano po ponal akademicky, tak pre neho by to bol dutinovy rezonator s elektrickymi rozmermi o 5 radov vacsimi ako vyzaduje zakladny mod :-)