PIC, atomizovanie operacie s dvojbajtovou premenou

iko iko@kamarad.cz
Středa Leden 17 10:00:51 CET 2007

zdravim,

som v podstate zacinajuci s PIC, zacal som v asembleri, ale je to moc
narocne na cas, tak som skusil C (BoostC). Mam ale problem, neviem ako
sa to v PIC (16F84A) riesi. Mam premennu typu INT (16bit), pracujem s
nou v hlavnom programe. V preruseni potrebujem s nou tiez pracovat, ale
co ked sa mi prerusenie zavola v polovici operacie s tou premennou?
Napadlo ma zakazat na tu chvilku prace s premennou prerusenie, ale co
ked bude chciet prist prerusenie prave v tom okamihu a ono sa mi
nezavola? Po povoleni prerusenia sa to zabudnute zavola, ci nie?

dakujem za nakopnutia,

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises