Notebook Acer a bluetooth

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 16 16:51:00 CET 2007

Ta ikona od Microsoftu barvy nemění, normálně se chovají drivery od Widcommu
a možná i drivery od výrobců notebooků (možná taky používají drivery od
Widcommu).
Zkoušel jsem na svým BT drivery od Microsoftu a hodně rychle jsem se vrátil
k originálům od Widcommu, ble.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death