Notebook Acer a bluetooth

iko iko@kamarad.cz
Úterý Leden 16 13:03:14 CET 2007

netreba ho nejak softwarovo zapnut? vcera som mal ibm v ruke nejaky, v
spravci "Blueooth Enumerator" ale BT ikonka v rohu bola cervena. potom
som stlacil "modru" klavesu na klavesnici, vyliezol nejaky ibm soft
specialny, tam som zapol wirelles device. a potom tam neskor pribudla
moznost samostatne zapnut/vypnut wifi a bluetooth. az ked som to potom v
tom zapol, tak sa mi objavil bluetooth.

neviem ci je to ten isty pripad, hadam to nejak pomoze

iko