Velky neomylny Paroubek zvysi ucinnost elektraren na 40%.

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Leden 15 13:29:20 CET 2007

dobrý den,

O MHD generátorech jsem něco četl a pokud vím tak ve velkém to
postavili jen v SSSR(10MW).
Problém bylo opotřebení elektrod takže měli malou životnost. O tom že
by to nějak pokročilo nevím, máte o tom nějaké aktuální informace?
(tyhle jsou z roku cca 1971).

S pozdravem,

Zdeněk Roubal