Zvonek na dveře

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 15 12:02:52 CET 2007

> Mno tak to som NARAMNE zvedavy, ako ste prehravali MIDI na
> AT89C2051...

1hlasne obdelnikem :)

> Ale asi je to tak, ze jeden o koze a druhy o voze.
>
> Ze Vy myslite na sekvencer (prip. iny MIDI data manipulator) a nie
> syntezator?...
>
> Na zvoncek sekvencer nestaci...

Ne, rozumime si dobre. Ovsem na procaku, kterej dokaze generovat
odporovym D/A prevodnikem PAL signal v realnem case se zvladne
spousta veci. A ja tvrdim, ze kolem 100Kc se reseni vhodne pro zvonek
najde. Nejake 4 hlasy a jednoduche vzorky museji stacit. Ale jak jsem
psal, komu by se prevzorkovani nelibilo, muze pouzit brouky do
klaves, pripadne hotove analogove syntaky s jednoduchym 8bitovym
rozhranim (tak jsem to take psal).

MP